Komáří Vížka tentokráte bez deště

11.09.2012 16:03

 

Od středy už netrpělivě čekáme na pátek. A je to tady. Na dvanáctou hodinu odjíždím ze Slanýho s prvním autem, pač potřebujeme dopravit na Krupku tři auta  a máme jen dva vleky. Asi ve čvrt na dvě jsem až nahoře na Komáří Vížce. Koukám, že jako první jsou tady Honza a Ivana Sussmannovi a ochotně mi pomáhají sundat auto z vleku. Chviličku pokecáme a pádím zpět do Slanýho. Tady ještě měnime brzdový destičky na Vitu,který jsou totálně na plechu,abychom mohli táhnout druhej vlek. Ve spěchu zapomínám mobil na vleku , takže mám tak akorát pěkný hovno a ne mobil. Musím si jít koupit novej. Před sedmou hodinou jsme na Komárce. Stavíme přístřešek, kterej nám stejně večer odnesl vítr a jdeme na pivo. Večer přijíždí za námi Venda s Hankou z Plzně, kteří vyhrkali celej kopec s jejich obytnou dvanacettrojkou .Už jen tento výkon byl na zlatej pohár. Nevím kdo byl víc zmakanej z toho kopce, jestli Venda, nebo dvanácettrojka.. U stánku je už veselo. Po pár kalíšcích ohnivý vody ustupuju z boje a raději se stahuju do bezpečí..

   Od začátku závodu jsem odhodlanej držet krok s Vaškem Bínou, kterej se stává takovým mým jezdeckým vzorem. Je to velkej sympaťák a dovede i ochotně poradit. Doteďka jsem měl za vzor Michaela Schumachera, ale ten mě zklamal, nikdy mi neporadil. Hned v první tréninkový jízdě zjišťuju, že to bude hodně těžký. Co těžký, spíš nemožný. Vašek mi ujíždí a to docela o parník. Ještě se do toho přimíchal Sváťa Baďura, kterej teda za to taky parádně táhá a jede jak utrženej vagon. Takže boj o poslední místo na bedně se rozpoutal mezi mnou, Petrem Václavíkem a Tondou Chaloupkou. Moje výhoda je v tom, že jsem Krupku už jednou jel a docela si ji i pamatuju. První závodní jízdu jedu ještě s chybama. Druhá závodní je už o hodně lepší a taky o hodně rychlejší. Sice mi ujeli Sváťa Baďura i Vašek Bína, ale nechávám za sebou Petra Václavíka a Tondu Chaloupku a buduju si před nima dostatečný náskok. Třetí ostrou dojíždíme ve stejném pořadí. Tato jízda stejně už nic neřeší,a karty jsou rozdaný. Končím na třetím místě a jsem rád. Ty dva přede mnou stejně nedohoním i kdybych dal do škodovky motor ze Spitfaira. Tentokráte jsme si pokecali i se Sváťou Baďurou a koukli pod kapotu jeho škodovky.

Kamarádi z Městce Králové (Přemek, Zděnda a Vašek)

 

    V ST – 1400 jede Libor mladší, tentokráte s vypůjčenou Fabií od Luboše Skalického z Auto Skaver, takže ještě jednou děkujeme. První jízdu jede vlažně. Přeci jenom je to půjčený auto. Stojím na startu a koukám že odjíždí jak s nákupním košíkem od supermarketu. Říkám mu, trošku jí nalož. Poslouchá mě tak jak správnej synek a druhá jízda je o hodně lepší. Třetí jízda je taky fajn a tak je z toho třetí místo.

Libor ml. s Fabií Auto Skaver

 

   Ve skupině E1 do 2000 se statečně bije David Klust s nejslabším autem ve skupině, litrovým Daihatsu Charade turbo a zajíždí výborný časy. David taky nově obul aby jeho šarádička pěkně seděla v zatáčkách a gumy od Honzíka Sussmanna fungovaly výborně. Nakonec je z toho druhý místo a nechává za sebou Fabii a Escorta RS2000. Foukla mu akorát krásná Škoda Octavia Libora Kotrmona.

David Klust a jeho "šaráda"

 

   V šestnáctistovkových historicích jede tentokráte Honzík Brabec sám. Jeho největší soupeř Pepík Bláha nespojízdnil jeho modrý nebezpečí a nedostavil se tudíž k mači. Honza získává 20 bodů a dostává se na dostřel k Pepovi.

   Rychlá a technická, přitom ale krásná trať si vybírá i svoji daň v podobě zničené Alfy Romeo a Škody Fabie. Přeju obou klukům ať svoje auta dají co nejrychleji dohromady a brzy se zase objeví na kopci.  

Chvilka volna před startem

 

   V sobotu 28. září nás čeká poslední závod sezóny na kopci a to v Hradišti. To mě při poslední návštěvě dost vytrestalo, takže teď to bude snad v pořádku.

 

Fotogalerie zde

Libor