Úvodní stránka

Historic Kokořínsko 2012 - Aleš a Jarka hlásí: Máme hotovo!

08.04.2012 18:12

 

 

Trať jízdy pravidelnosti Historik Kokořínsko (24. ? 25.února) je již připravena v kompletní podobě o délce 300 kilometrů. V podstatě za měsíc můžeme vyrazit okolím Kokořínska po cestách, silničkách s mnoha záludnostmi tratě. Věříme, že obtížnost soutěže bude znásobena případným sněhem a ledem.                                                                                                                                                                             V pátek 24. února odstartuje jízda pravidelnosti v 17,30 hod. v Lobči. Na posádky čeká  130 kilometrů se dvěma měřenými zkouškami pravidelnosti. Příjezd zpět je plánován na 9. hodinu večerní, kde bude pro soutěžící připravena večeře a potom posezení s přáteli u sklenky dobrého moku. Sobotní den je rozdělen do dvou etap, dopolední část začne v 9.hodin a povede okolím Lobče, po devadesáti kilometrech čeká na posádky krátká přestávka na oběd , aby ve 13,00hodin vyrazily na závěrečnou etapu, která se uskuteční v zajímavé lokalitě. V obou etapách budou měřené úseky pravidelnosti, akorát  v  té poslední si posádky určí svojí jízdou čas, který musí v druhém kole zajet stejný. Do zkoušek může být zařazena tajná časová kontrola stálosti.  Do cíle v Lobči se soutěžící vrátí kolem 17.hodiny.

Věříme, že se vás  do 31.ledna přihlásí dostatečný počet, aby nemusela být soutěž zrušena. Těšíme se na setkání v Lobči, při třetím ročníku seriálu historických vozidel v jízdě pravidelnosti.

Záštita primátora hl. města Prahy

08.04.2012 18:11

 

Díky aktivitě Petra Kotka převzal nad Rallye Praha Revival patronát primátor hl.m. Prahy Bohuslav Svoboda!

Zpovídal nás ředitel Krušnohorského poháru pan Vladimír Krejčí

08.04.2012 18:10

 

Řekněte nám něco o Vašem teamu?

Vznik Historic Team Slaný se datuje od roku 2008, kdy jsme já a Zdeněk se s Mercedesem W115 přihlásili na zimní automobilovou soutěž s názvem Severočeské Monte Karlo do Liberce. Od té doby se Historic Team Slaný účastní spousty různých automobilových soutěží. Postupem času se k nám dvěma do týmu přidali další a další nadšenci, stejně nakažení jako my.

 

Jaké jsou vaše uspěchy?

Mezi nejvýraznější úspěchy řadíme vítězství posádky Břížďala-Řehák v seriálu HISTORIC 2011 v jízdě pravidelnosti, kde jsme se v jednotlivých závodech umístili následovně: Historic Kokořínsko 1. místo, Historic Ještěd 3. místo, Historic Jizera 1. místo.

Dále pak Tonda Štrobach zvítězil na Slánském ovále 2011 a Radek Urban v témže závodě obsadil 2. místo.

Na Rallye Berounka Revival 2011 obsadila posádka Břížďala-Řehák v nabité konkurenci 5. místo ve skupině se Škodou 130L.

 

Kde jste se dozvědeli o Krušnohorském poháru?

Do Krušnohorského poháru nás „uvrtal“ Olda Kocál. A loni už odjel jeden Váš závod a to v Hradišti, Petr Václavík na BMW Z3 coupe a byl moc spokojený jak s organizací, tak s průběhem závodu. A proto Krušnohorský pohár.

 

Vaše plány do nové sezony?

Odjet co nejvíce závodů ve Vašem seriálu a samozřejmě udělat i nějaký ten výsledek. Dále se chceme pokusit obhájit loňské vítězství v seriálu pravidelnosti HISTORIC 2012. Také pojedeme i velmi prestižní a výbornou Rallye Praha Revival a to se třema posádkama na startu. Rovněž pořádáme seriál SPEEDWAY HISTORIC 2012, což je soutěž automobilů do roku 1985 na plochodrážním ovále se třemi retardéry, kam Vás také srdečně zveme.

 

Libor

 

  Jiří Kalous na Slánském ovále

 

  Petr Václavík na Slánském ovále

 

  Libor Břížďala na Slánském ovále

 

  Martin Štefl na Slánském ovále

 

  Petr Václavík v Hradišti

 

  Jarda Urban na Slánském ovále

 

  Honza Břížďala na Slánském ovále

 

  Honza Brabec na Slánském ovále

 

  Mirek Slavík na Slánském ovále

 

  Tonda Štrobach na Slánském ovále

 

  Jirka Fryje na Slánském ovále

 

 Ráďa Urban na Slánském ovále

Speedway Historic 2012 bude!

08.04.2012 18:08

 

 

Po loňském 1. ročníku Slánského oválu a podle ohlasů i úspěšného závodu, se Historic Team rozhodl, uspořádat celý seriál těchto závodů v letošním roce a to pod názvem Speedway Historic 2012. Seriál se vypisuje pro automobily do roku výroby 1985 (mladší vozy po dohodě s pořadatelem). První závod bychom chtěli odjet na slánském plochodrážním stadionu, pokud počasí dovolí, v měsíci březnu. Další kolo seriálu v říjnu a listopadu. V jednání je i jeden závod ve spolupráci s Milanem Bumbou a jeho vratislavickým automuzeem, na plochodrážním stadionu v Liberci-Pavlovicích.

 Každý závod se bude skládat z pěti měřených jízd s vestavěnými retardéry pro zpomalení rychlosti. Každá jízda se pojede na tři kola, bez rozdílu objemu motoru, poněvadž po loňské zkušenosti slabý - silný výkon motoru nehrál žádnou roli. Pohárem budou odměněna první čtyři místa a první umístěná desítka startujících si připíše body do celkového hodnocení seriálu. Po posledním závodě budou vyhodnocena první čtyři místa za celý seriál a vítěz seriálu se může pyšnit titulem "Mistr Historic".

 Závěrem bych chtěl poděkovat předsedovi AK Slaný panu Křikavovi a správci stadionu panu Brabcovi, kteří nám loni vyšli všemožně vstříc a doufám, že tato spolupráce vydrží i letos. Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří pomohli pořadatelsky a snad pomůžou znovu. Dík samozřejmě patří i všem soutěžícím. 

Sledujte proto pozorně tyto naše stránky, postupně budou zveřejněny další informace.

Libor

Sebastien Ogier si užívá Fabii S2000 a šokuje výsledkem na Monte Carlu

08.04.2012 17:02

 

Čtvrté místo absolutně s vozem Škoda Fabia S2000 po první etapě. To by asi nikdo nečekal ani v případě Sebastiena Ogiera. Právě on by tak získal pomyslnou cenu pro hvězdu první etapy.

Loni vyhrával soutěže s Citroenem DS3 WRC. Dva kohouti (Sebastieni) v jednom týmu ale nedělali dobře, a tak Ogier zvolil perspektivní Volkswagen i za cenu, že bude rok jezdit jen s Fabií S2000. Někdo by řekl, že ztratil rok kariéry, ale podle jeho výkonu na Monte to nevypadá na ztrátu motivace. Spíše naopak.

"Ano, auto je jiné, ale je to fakt velká zábava," uvedl spokojený Ogier. "Největší výzva je v tom, jak moc se zlepším oproti jiným. No a když takhle bojujete, je to vždy zábava. na druhou stranu musím myslet na to, že tým potřebuje zkušenosti, takže je důležité dojet až do cíle. Ale ta soutěživost tam je."

Velmi slušně si vede i jeho týmový kolega Kevin Abbring, který je zatím na jedenácté pozici.  

zdroj: www.eWRC.cz

video: https://www.worldrallysport.com/forums/showthread.php?p=7627#post7627

<< 45 | 46 | 47 | 48 | 49 >>